Venkovní vzdělávání v mateřské škole po celý rok – Petra JELÍNKOVÁ
Petra JELÍNKOVÁ
Bakalářská práce
Venkovní vzdělávání v mateřské škole po celý rok
Outdoor education in kindergarten throughout the year
Anotace:
Bakalářská práce se soustředí na aktivity dětí v přírodě, v mateřské škole, během celého roku. Náplní teoretické části práce je základní přehled principů venkovní výuky využitelných v mateřské škole, rozbor kurikulárních dokumentů včetně navazující legislativy a v neposlední řadě práce také vyzdvihuje přínosy, které pro děti pobyt v přírodě má. Zahrnuje také rešerši studií o vztahu dětí k přírodě dětí …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on children's activities in nature, in kindergarten, throughout the year. The content of the theoretical part of the thesis is a basic overview of the principles of outdoor education applicable in kindergarten, an analysis of curricular documents including related legislation, and last but not least, the thesis also highlights the benefits that nature has for children. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Musil
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JELÍNKOVÁ, Petra. Venkovní vzdělávání v mateřské škole po celý rok. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Možnosti začleňování prvků lesní a venkovní pedagogiky do předškolního vzdělávání ve státních školách
Veronika KNAPOVÁ -
Outdoorové aktivity v práci s daty s využitím Hejného metody pro předškolní vzdělávání
Martina KUBEC VJAČKOVÁ -
Outdoorové aktivity v kombinatorických úlohách pro předškolní vzdělávání
Sandra NAVRÁTILOVÁ -
Vztah učitelů preprimárního vzdělávání k venkovní výuce
Stanislava SULOVSKÁ -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Waldorfská mateřská škola a vzdělávání dětí ve spolupráci s rodiči
Michelle FÜRIOVÁ -
Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání
Pavlína Vráblíková