Bc. My Ngoc Truongová

Diplomová práce

Marketingová strategie firmy

Marketing strategy
Anotace:
Tato diplomová práce se zaobírá popisem, analýzou, návrhem a zhodnocením marketingové strategie pro nově vzniklý dětský e-shop se jménem Magísek. Teoretická část práce se věnuje charakteristice a porozumění marketingových pojmů, systémů a teorií, které budou následně využity v části praktické. Praktická část má tedy za cíl navrhnout samotnou marketingovou strategii reálného projektu Magísek, včetně …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the description, analysis, design and evaluation of a marketing strategy for a newly created children's e-shop called Magísek. The theoretical part deals with the characteristics and understanding of marketing concepts, systems and theories, which will then be used in the practical part. The practical part aims to design the marketing strategy of the real project Magísek …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Karina Tatek Benetti, Ph.D.
  • Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.