Marketingová strategie firmy – Bc. My Ngoc Truongová
Bc. My Ngoc Truongová
Diplomová práce
Marketingová strategie firmy
Marketing strategy
Anotace:
Tato diplomová práce se zaobírá popisem, analýzou, návrhem a zhodnocením marketingové strategie pro nově vzniklý dětský e-shop se jménem Magísek. Teoretická část práce se věnuje charakteristice a porozumění marketingových pojmů, systémů a teorií, které budou následně využity v části praktické. Praktická část má tedy za cíl navrhnout samotnou marketingovou strategii reálného projektu Magísek, včetně …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the description, analysis, design and evaluation of a marketing strategy for a newly created children's e-shop called Magísek. The theoretical part deals with the characteristics and understanding of marketing concepts, systems and theories, which will then be used in the practical part. The practical part aims to design the marketing strategy of the real project Magísek …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Karina Tatek Benetti, Ph.D.
- Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Magisterský studijní program / obor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The fundamental analysis of the Software industry: current trends and future expectations
Rania Yousry Salah Saadeldin -
Analysis of the copper market and the direction of China’s copper industry
Ying Fang -
Economic analysis of DEKONTA a.s.
Klára Trochová -
Analýza lokalizačních metod v kampusové 5G síti
Matěj Serbus -
Spektrální analyzátor s podporou měření 5G NR a jeho využití ve výuce
Marek Matěj -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský