LGBT turismus jako příležitost pro turistické destinace – Tomáš KARKOŠ
Tomáš KARKOŠ
Bachelor's thesis
LGBT turismus jako příležitost pro turistické destinace
LGBT tourism as an opportunity for tourism destinations
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá LGBT turismem jako příležitostí pro turistické destinace. Cílem bylo zvýšit povědomí o LGBT turismu a analyzovat nabídku a poptávku tohoto turismu. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou a návrhovou část. Teoretická část se zabývá základními informacemi o cestovním ruchu a LGBT komunitě, které byly zpracovány na základě české a zahraniční odborné literatury. Praktická …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with LGBT tourism as an opportunity for tourist destinations. The aim was to raise awareness of LGBT tourism and to analyze the supply and demand of this tourism. The work is divided into theoretical, practical and proposal part. The theoretical part deals with basic information about tourism and the LGBT community, which were processed by the Czech and foreign professional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KARKOŠ, Tomáš. LGBT turismus jako příležitost pro turistické destinace. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Marketingový plán pro cestovní kancelář ČiLe s.r.o.
Lenka Sedláčková -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Tvorba nabídky produktu pro cestovní kancelář na vybrané segmenty trhu
Andrea Sochorová -
Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář
Helena Schmittová -
Trendy marketingové komunikace zaměřené na cestovní kancelář
Natálie Kaššayová -
Zhodnocení nabídky cestovní kanceláře FISCHER
Martina Hrbáčová -
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková