Nakladatelství Paseka - Od získávání rukupisů po propagaci – BcA. Tereza Vaníčková
BcA. Tereza Vaníčková
Master's thesis
Nakladatelství Paseka - Od získávání rukupisů po propagaci
Paseka Publishing House – From Manuscript Acquisition to Promotion
Abstract:
Magisterská diplomová práce se věnuje nakladatelství Paseka a zkoumá v porovnání s odbornou literaturou, jak funguje její redakční proces a co vše předchází vydání knižního titulu. Práce je postavena na dvou základních částech, a to na části teoretické a praktické. V teoretické části se práce věnuje aktuální situaci na českém knižním trhu, historii nakladatelství Paseka, popisu redakčního procesu z …moreAbstract:
The master's thesis is devoted to the Paseka publishing house and examines, in comparison with professional literature, how its editorial process works and what all precedes the publication of a book title. The work is built on two basic parts, namely the theoretical and practical parts. In the theoretical part, the thesis deals with the current situation on the Czech book market, the history of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/klaug/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. BcA. Anna Štičková
- Reader: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Culture Management / Culture Management
Theses on a related topic
-
Reportážní knihy z vydavatelství Absynt (strategie, redakční příprava, marketing, ohlasy)
Anna KUPČÁKOVÁ -
Profil a kulturní činnost nakladatelství Paseka
Hana Chadimová -
Profil a kulturní činnost nakladatelství Paseka
Hana Chadimová -
Český knižní trh v prvním roce pandemie z pohledu nakladatelů
Anna Fučíková -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Malí nakladatelé a český knižní trh
Anna Štičková -
Knižní trh pro zrakově znevýhodněné
Linda Petrášová -
Knižní influenceři a jejich vliv na český knižní trh a čtenáře, Beze jména
Tereza Štěpánková