Optimizing of Suppliers Selection Process – Katarína HLATKÁ
Katarína HLATKÁ
Bakalářská práce
Optimizing of Suppliers Selection Process
Optimizing of Suppliers Selection Process
Anotace:
Bakalárska práca je zameraná na vybranú tému - optimalizácia procesu výberu dodávateľov. Rozdelená je na tri časti. Prvá je opisná, zameraná na marketing a marketingovému nákupu. Druhá časť je analytická, kde sa analyzuje trh, výskum trhu, ktorý je dôležitý pre dodávateľsko-odberateľské vzťahy. Celý proces je závislý od konečného zákazníka, ktorý určuje svoje potreby a snaží sa ich uspokojiť. Tretia …víceAbstract:
The bachelor thesios is oriented on the topic - the Optimizing of Suppliers selection process. It is divided ibnto three parts. The first one is descriptive, and it is oriented in the marketing and the marketing buying. The second part is analytical and there is analysed the trade and trade research, that is important for suplly chain management. This all rocesss depend on the final customer who identify …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 3. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLATKÁ, Katarína. Optimizing of Suppliers Selection Process. Uherské Hradiště, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza hodnotenia a výberu dodavateľov v priemyslovom podniku
Nikola Jánošíková -
Podnikání vybrané obchodní firmy (MSP) - marketing, nákup, prodej
Michaela GRIGAROVÁ -
Green marketing a jeho vliv na spotřební chování u generace Z se zaměřením na kosmetiku
Nina Jeřábková -
Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl
Adéla Petříčková