Katarína HLATKÁ
Bachelor's thesis
Optimizing of Suppliers Selection Process
Optimizing of Suppliers Selection Process
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na vybranú tému - optimalizácia procesu výberu dodávateľov. Rozdelená je na tri časti. Prvá je opisná, zameraná na marketing a marketingovému nákupu. Druhá časť je analytická, kde sa analyzuje trh, výskum trhu, ktorý je dôležitý pre dodávateľsko-odberateľské vzťahy. Celý proces je závislý od konečného zákazníka, ktorý určuje svoje potreby a snaží sa ich uspokojiť. TretiaAbstract:
The bachelor thesios is oriented on the topic - the Optimizing of Suppliers selection process. It is divided ibnto three parts. The first one is descriptive, and it is oriented in the marketing and the marketing buying. The second part is analytical and there is analysed the trade and trade research, that is important for suplly chain management. This all rocesss depend on the final customer who identify …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2012
Accessible from:: 3. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HLATKÁ, Katarína. Optimizing of Suppliers Selection Process. Uherské Hradiště, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza hodnotenia a výberu dodavateľov v priemyslovom podniku
Nikola Jánošíková -
Podnikání vybrané obchodní firmy (MSP) - marketing, nákup, prodej
Michaela GRIGAROVÁ -
Green marketing a jeho vliv na spotřební chování u generace Z se zaměřením na kosmetiku
Nina Jeřábková -
Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl
Adéla Petříčková