Úspěšnost individuální integrace žáků s lehkým mentálním postižením na 1. stupeň základní školy – Michaela VESELÁ
Michaela VESELÁ
Bachelor's thesis
Úspěšnost individuální integrace žáků s lehkým mentálním postižením na 1. stupeň základní školy
The Success of Individual Integration of the Pupils with a Mild Mental Retardation at the Primary School
Anotácia:
Cílem bakalářské práce s názvem Úspěšnost individuální integrace žáků s lehkým mentálním postižením na 1. stupeň základní školy bylo vymezit pojem úspěšnost individuální integrace žáků s lehkým mentálním postižením na 1. stupni základní školy a zjistit, jaká je v tomto směru situace na vybraných školách. První kapitola je proto zaměřena na problematiku mentálního postižení, konkrétně na definici pojmu …viacAbstract:
The goal of the bachelor thesis The Success of Individual Integration of the Pupils with a Mild Mental Retardation at the Primary School was to define the concept the success of individual integration of the pupils with a mild mental retardation at the primary school and find out what the situation is at the selected schools. Consequently, the first chapter concentrates on the issues of the mental …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2014
Zverejniť od: 15. 8. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Zdeněk Toušek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VESELÁ, Michaela. \textit{Úspěšnost individuální integrace žáků s lehkým mentálním postižením na 1. stupeň základní školy}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Health and Social Studies. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ztyqr9/.
Jak správně citovat práci
VESELÁ, Michaela. Úspěšnost individuální integrace žáků s lehkým mentálním postižením na 1. stupeň základní školy. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.8.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 8. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Health and Social StudiesBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Integrace dítěte s autismem do mateřské školy
Veronika Střelcová -
Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Suráková -
Individuální integrace dítěte s mentálním postižením do běžné mateřské školy
Zdeňka Smejkalová -
Individuální integrace žáků s mentálním postižením z pohledu žáků základních škol
Sára KALIVODOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva