Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK – Bc. Jiří Šíma
Bc. Jiří Šíma
Diplomová práce
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
Design and evaluation of marketing campaigns using tools IMC
Anotace:
Cílem této diplomové práce je sestavení inovace marketingového mixu na základě jeho analýzy pro vybranou společnost DAHA-REAL s.r.o. za využití vybraných metod a nástrojů marketingové komunikace. V práci je vypracován návrh marketingové kampaně a jejího rozpočtu. Návrhu předchází zhodnocení současného stavu společnosti a jejich investic. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, první část je část …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create an innovation of the marketing mix for selected company DAHA-REAL s.r.o. by using selected methods and tools of marketing communication. In the thesis is formulate a proposal of marketing campaign and its budget. The proposal is preceded by an assessment of the current state of the company and its investments. The thesis is divided into two parts, the first part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yxn0o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil