Bc. Jiří Šíma

Master's thesis

Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK

Design and evaluation of marketing campaigns using tools IMC
Abstract:
Cílem této diplomové práce je sestavení inovace marketingového mixu na základě jeho analýzy pro vybranou společnost DAHA-REAL s.r.o. za využití vybraných metod a nástrojů marketingové komunikace. V práci je vypracován návrh marketingové kampaně a jejího rozpočtu. Návrhu předchází zhodnocení současného stavu společnosti a jejich investic. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, první část je část …more
Abstract:
The aim of this thesis is to create an innovation of the marketing mix for selected company DAHA-REAL s.r.o. by using selected methods and tools of marketing communication. In the thesis is formulate a proposal of marketing campaign and its budget. The proposal is preceded by an assessment of the current state of the company and its investments. The thesis is divided into two parts, the first part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní