Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK – Bc. Jiří Šíma
Bc. Jiří Šíma
Master's thesis
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
Design and evaluation of marketing campaigns using tools IMC
Abstract:
Cílem této diplomové práce je sestavení inovace marketingového mixu na základě jeho analýzy pro vybranou společnost DAHA-REAL s.r.o. za využití vybraných metod a nástrojů marketingové komunikace. V práci je vypracován návrh marketingové kampaně a jejího rozpočtu. Návrhu předchází zhodnocení současného stavu společnosti a jejich investic. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, první část je část …moreAbstract:
The aim of this thesis is to create an innovation of the marketing mix for selected company DAHA-REAL s.r.o. by using selected methods and tools of marketing communication. In the thesis is formulate a proposal of marketing campaign and its budget. The proposal is preceded by an assessment of the current state of the company and its investments. The thesis is divided into two parts, the first part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yxn0o/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová