Preference spotřebitele při nákupu biopotravin – Pavla Mühlbachová
Pavla Mühlbachová
Diplomová práce
Preference spotřebitele při nákupu biopotravin
Consumer´s Preferences On Organic Food Purchasing
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena chování spotřebitelů při nákupu biopotravin.Cílem je zjistit, jaké jsou spotřebitelské preference při nákupu biopotravin v oblastiobchodu a marketingu. Práce má dvě stěžejní části. V první části se popisují principyekologického zemědělství a charakterizuje biopotraviny. Také se zabývá současnou situacína trhu s biopotravinami ve světě a hlavně v České republice. Druhá …víceAbstract:
This diploma thesis is aimed at behavior of consumers on organic food purchasing.The main objective is to find out what consumer’s preferences on organic food purchasingare in the sphere of the trade and marketing. This thesis has two fundamental parts. Theorganic food and principles of ecological agriculture are described and defined in the firstpart. Also it is concerned with contemporary situation …víceKlíčová slova
Tato diplomová práce je zaměřena chování spotřebitelů při nákupu biopotravin.Cílem je zjistit jaké jsou spotřebitelské preference při nákupu biopotravin v oblastiobchodu a marketingu. Práce má dvě stěžejní části. V první části se popisují principyekologického zemědělství a charakterizuje biopotraviny. Také se zabývá současnou situacína trhu s biopotravinami ve světě a hlavně v České republice. Druhá část je vlastníprůzkum který má za úkol zjistit priority spotřebitelů při nákupu biopotravin. K získánítěchto dat byl použit dotazník a respondenti byli z České republiky. Výsledky práce byměly být přínosem pro obchodníky a marketingové specialisty v oblasti biopotravin.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Komentovaný soupis recepce Čapkových děl Továrna na Absolutno a Krakatit za první republiky
Lucie Hlávková -
Odměňování za práci – zásada rovného odměňování
Markéta Králíková -
Vplyv obalu a etikety na rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe zemiakových lupienkov
Magdaléna Lendvorská -
Faktory ovplyvňujúce rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe bielych jogurtov
Tomáš Lipovský -
Faktory ovplyvňujúce rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe repasovaných smartfónov
Adam Hron -
Vplyv obalu a etikety na rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe džúsov
Ján Nemergut -
Obalový dizajn a jeho vplyv na psychiku spotrebiteľa pri nákupe produktu
Patrik Žák -
Správanie spotrebiteľa pri nákupe potravín
Zuzana Bartošková
Název
Vložil
Vloženo
Práva