Lucie Brožová

Master's thesis

Strategie řízení prémiových značek se zaměřením na značku Grom

Premium brand management with focus on brand Grom
Abstract:
Diplomová práce se zabývá specifiky řízení prémiových značek. Cílem práce je zhodnocení dosavadní marketingové strategie značky italského gelata Grom na českém trhu a na základě analýzy konkurence a vlastního dotazníkového šetření sestavení doporučení pro budoucí kroky značky v rámci výrobkové, cenové, distribuční a komunikační strategie. Teoretický rámec práce tvoří rešerše literatury zabývající se …more
Abstract:
The master thesis deals with the specifics of premium brand management. The aim of this thesis is to evaluate the current marketing strategy of the Italian gelato brand Grom on Czech market and based on competition analysis and own questionnaire to make recommendations for future steps of Grom in product, price, distribution and communication strategy. The theoretical framework of the work consists …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2021
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Jan Diehel

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84461