Strategie řízení prémiových značek se zaměřením na značku Grom – Lucie Brožová
Lucie Brožová
Master's thesis
Strategie řízení prémiových značek se zaměřením na značku Grom
Premium brand management with focus on brand Grom
Abstract:
Diplomová práce se zabývá specifiky řízení prémiových značek. Cílem práce je zhodnocení dosavadní marketingové strategie značky italského gelata Grom na českém trhu a na základě analýzy konkurence a vlastního dotazníkového šetření sestavení doporučení pro budoucí kroky značky v rámci výrobkové, cenové, distribuční a komunikační strategie. Teoretický rámec práce tvoří rešerše literatury zabývající se …moreAbstract:
The master thesis deals with the specifics of premium brand management. The aim of this thesis is to evaluate the current marketing strategy of the Italian gelato brand Grom on Czech market and based on competition analysis and own questionnaire to make recommendations for future steps of Grom in product, price, distribution and communication strategy. The theoretical framework of the work consists …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84461
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2021
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Jan Diehel
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84461
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Specifika komunikačního mixu v integrované marketingové komunikaci v potravinářství
Andrea Lundáková -
Corporate Social Responsibility Concept in the Ice Cream Industry
Andrea Jílková -
Business Plan - establishment of a shop with rolled ice-cream Frozie
Kateřina Ungrová -
Continuous Management of a Retail Product Category
Lucie Pospíšilová -
Financial analysis of enterprise JSC “Grom”
Alexander Volgarev -
Experimentální blokující spínaný zdroj 1200 W/ 150 kHz s polovodiči SiC
Martin Grom -
Marketingová strategie značky Grom pro český trh
Veronika Pawlasová -
3f. měnič s regulací otáček pro pohon stojanové vrtačky
Martin Grom