Analýza spotřebitelského chování na trhu s udržitelnou módou – Marie Svobodová
Marie Svobodová
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu s udržitelnou módou
Consumer Behaviour Analysis in the Sustainable Fashion Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou chování spotřebitele na trhu s udržitelnou módou. Pro výzkum byla využita primární data získaná pomocí dotazníkového šetření, které probíhalo online. Výzkumu se zúčastnilo 161 respondentů. Z výsledků vyplynulo, že spotřebitelé si jsou vědomi dopadů módního průmyslu, ale nejsou ochotni podnikat kroky k udržitelnosti. Mezi zjištěné důvody odmítnutí života v duchu …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of consumer behavior in the sustainable fashion market. For the research, primary data was collected by questionnaire survey, which was conducted online, and total of. 161 respondents participated in the research. The results showed that consumers are aware of the impacts of the fashion industry, but are unwilling to take steps towards sustainability. Among the identified …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/151563
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Adam Skácel
- Oponent: Lucie Waliszewská
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Analýza spotřebitelského chování
Dávid Pišoja -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
User Experience Research a jeho praktické využití v aplikaci pro neziskové organizace
Pavla Řádková -
Research on the development trend of short video marketing based on Tiktok
Jingyu Kang -
Factors of Moving Towards a Sustainable Consumption of Fashion Products
Nomin BATSUURI -
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
Selin Senyuva