Marketingové důsledky stárnutí populace: Senior jako zákazník a spotřebitel – Bc. Klára Jestřábová
Bc. Klára Jestřábová
Diplomová práce
Marketingové důsledky stárnutí populace: Senior jako zákazník a spotřebitel
Marketing consequences of ageing population: Senior as a customer and consumer
Anotace:
Diplomová práce se zabývá konsekvencemi populačního stárnutí pro segmentaci spotřebitelského trhu s důrazem na segment starších konzumentů. V kvalitativní analýze poukazuje na specifika spotřebitelského chování seniorů. Zaměří se na způsob, jak senioři vnímají a interpretují stáří v kontextu spotřeby a reklamy. Práce vzniká jako reakce na diskuse poukazující na snížený zájem o tuto skupinu spotřebitelů …víceAbstract:
The thesis deals with the consequenses of population ageing for consumer market´s segmentation with an emphasis on older consumers. In qualitative analysis points out the specificity of older consumer´s behavior. The thesis focuses on the way, how seniors percieve and interpret aging in context of consumption and advertising. It responds to the discussion refering to decreased interest in this consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mcwlr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2012
- Vedoucí: Mgr. Lucie Vidovićová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Ladislav Rabušic, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie
Práce na příbuzné téma
-
Stárnutí obyvatelstva - rizikový faktor růstu veřejných výdajů
Petra Doležalová -
Consumer Culture and Symbolic Boundaries
Rabib Bin Khaled -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák -
Trh práce ve vybraném regionu
Klára Široká -
Sektorové bilance a trh nemovitostí
Jana Dobrovolná