Experiment v marketingovém výzkumu – Bc. Lucie Škrabalová
Bc. Lucie Škrabalová
Diplomová práce
Experiment v marketingovém výzkumu
The Experiment in marketing research
Anotace:
Diplomová práce „Experiment v marketingovém výzkumu“ je členěna do dvou částí. První, tedy teoretická část se zabývá stručnou charakteristikou vědy a výzkumu, včetně vědecké teorie. Dále se věnuje tématu marketingového výzkumu, který představuje v historickém kontextu, charakterizuje jeho formy, popisuje proces výzkumu a seznamuje s druhy sběru dat. Blíže se zaměřuje na experimentální psychologii, …víceAbstract:
The thesis called "Experiment in Marketing Research" is divided into two parts. The first, theoretical part, deals with the brief characteristics of science and research, including scientific theories. Further, it discusses the topic of marketing research, which is introduced in the historical context. The section also characterizes its forms, describes the research process and introduces different …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a1qlt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Experiment v marketingovém výzkumu
Tomáš Drábek -
Experiment v marketingovém výzkumu
Jakub Douda -
Experiment v marketingovém výzkumu
Jitka Peksová -
Experiment v marketingovém výzkumu
Tomáš Drábek -
Normalizácia vzťahov Japonska s ČĽR a jej odraz v súčasnej podobe Japonsko - Tchaj-wanských vzťahov
Lenka Tomečková -
Tokdo/Takešima v kontextu japonsko-korejských vztahů: vliv sporu na vztahy
Tereza PETRIKOVÁ