Bc. Lucie Škrabalová

Diplomová práce

Experiment v marketingovém výzkumu

The Experiment in marketing research
Anotace:
Diplomová práce „Experiment v marketingovém výzkumu“ je členěna do dvou částí. První, tedy teoretická část se zabývá stručnou charakteristikou vědy a výzkumu, včetně vědecké teorie. Dále se věnuje tématu marketingového výzkumu, který představuje v historickém kontextu, charakterizuje jeho formy, popisuje proces výzkumu a seznamuje s druhy sběru dat. Blíže se zaměřuje na experimentální psychologii, …více
Abstract:
The thesis called "Experiment in Marketing Research" is divided into two parts. The first, theoretical part, deals with the brief characteristics of science and research, including scientific theories. Further, it discusses the topic of marketing research, which is introduced in the historical context. The section also characterizes its forms, describes the research process and introduces different …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace