Analýza zákaznického chování při nákupu oděvů na internetu u vybraných věkových skupin – Kristýna Šilcová
Kristýna Šilcová
Bakalářská práce
Analýza zákaznického chování při nákupu oděvů na internetu u vybraných věkových skupin
Analysis of Consumer Behaviour when Buying Clothes on The Internet for Selected Age Groups
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza zákaznického chování při nákupu oděvů online u vybraných věkových skupin. Marketingový výzkum byl uskutečněn prostřednictvím dotazníkového šetření. Výstupem práce je analýza a vyhodnocení získaných dat týkající se současného nákupního chování. Porovnání rozdílných návyků chování proběhlo u dvou věkových skupin 15-25 let a 26 a více let. Závěrečné návrhy a doporučení …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the analysis of consumer behavior of selected age groups when buying clothes online. Marketing research was conducted through a questionnaire survey. The output of the work is the analysis and evaluation of the obtained data regarding the current shopping behavior. The comparison of different behavioral habits took place in two age groups of 15-25 years and 26 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠILCOVÁ, Kristýna. \textit{Analýza zákaznického chování při nákupu oděvů na internetu u vybraných věkových skupin}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/zvekmb/.
Jak správně citovat práci
Šilcová, Kristýna. Analýza zákaznického chování při nákupu oděvů na internetu u vybraných věkových skupin. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Jakub Kodýdek -
Vliv online reklamy na vybraný internetový obchod
Martin Gregar -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Internetový hazard u vysokoškolských studentů
Jakub Štěpánek -
Internetový marketing ve vybraném podniku
Jan KOVÁŘ -
Návrh komunikační strategie pro internetový obchod Highbaron.cz
Michal Vašíček -
Nákupní chování obyvatel vybrané obce
Roman Lipka