Strategická analýza Porsche Česká republika s.r.o. – Jakub Kraus
Jakub Kraus
Bachelor's thesis
Strategická analýza Porsche Česká republika s.r.o.
Strategic analysis of Porsche Česká republika, s.r.o.
Abstract:
Strategická analýza je rozdělena na dvě hlavní části – teoretickou a praktickou. V teoretické části se práce zabývá zejména metodami, které jsou použity v části praktické. Cílem praktické části strategické analýzy je určit úspěšné plány a cíle do příštích nelehkých let, které obecně, ale zejména pro automobilový průmysl už přichází. Dochází k poklesu odbytu a k evoluci automobilového průmyslu v podobě …moreAbstract:
Strategic analysis is divided into two main parts - theoretical and practical. In the theoretical part the thesis deals mainly with the methods used in the practical part. The aim of the practical part of the strategic analysis is to identify successful plans and goals for the next difficult years, which in general, but especially for the automotive industry is already coming. There is a decline in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 11. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80337
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2020
- Supervisor: Petra Štamfestová
- Reader: Lenka Syrová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80337
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Evaluation of Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing Justification in the Company Rosneft in Comparison with ExxonMobil
Daria Shishkina -
Analysis of financial performance of the specific company.
Nedjla Serine Zeghmati -
The analysis of company business processes
Mikhail Monashev -
The language of advertising: An analysis of a technology company advertisements
Lucie Fialová -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
Analysis of creditworthiness of the company using creditworthy / bankruptcy models
Aniyat Anuarov -
Financial analysis and valuation of a selected company
Megi Arapi -
Strategicka Analyza spolecnosti Environment Commerce CZ s.r.o.
Evelyn Bidenková