Zdokonalování mechanismu rozpracování strategie podniku – Bc. Maryna Gluschenko
Bc. Maryna Gluschenko
Bachelor's thesis
Zdokonalování mechanismu rozpracování strategie podniku
Improvement of a mechanism of an enterprise strategy development
Abstract:
Tato práce je věnována výkladů teoretických aspektů strategie rozvoje podniku. Tento doklad popisuje metody pro rozvoj strategie podniku a nástroje pro jeho realizaci. Např. OAS "Brovaru" vypracovaná účinná strategie rozvoje podniku.Abstract:
The work is devoted to revealing theoretical aspects of the strategy of enterprise activity. It describes methods of enterprise strategy development as well as the ways of its implementation. An effective strategy of enterprise activity development was exploited herein in the work evidence from OJSC “Brovar”.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2011
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ewp4s/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Karel Preuss, CSc.
- Reader: Ing. Jaroslav Řezáč
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GLUSCHENKO, Maryna. \textit{Zdokonalování mechanismu rozpracování strategie podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2011. Available from: https://theses.cz/id/zvsfyq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Small and Medium Enterprises Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická