Blanka ČECHMÁNKOVÁ

Bakalářská práce

SOCIÁLNÍ PEDAGOG JAKO VÝCHOVNÝ PORADCE VE ŠKOLE, PŘÍNOS NEBO ZBYTEČNOST

Social teachers as counselors in school, benefit or futility
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na potřebnost sociální pedagogiky ve školním prostředí. Cí-lem práce bylo zjistit, co si učitelé a výchovní poradci na ZŠ a SŠ myslí o možné intervenci sociálního pedagoga ve škole vzhledem k řešení sociálně patologických jevů a jiných vý-chovných problémů. V teoretické části jsou definovány a vysvětleny pojmy - sociální peda-gogika, sociální pedagog, výchovné poradenství …více
Abstract:
This thesis focuses how is the social educator needed in the school environment. The aim of this thesis was find out, what teachers and counselors at elementary and secondary school thinks about the possible intervention of the social educator at school with respekt of socio-pathological phenomena and other educational problems solution.In the theoretical part there are defined and explained concepts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor: 14446

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČECHMÁNKOVÁ, Blanka. SOCIÁLNÍ PEDAGOG JAKO VÝCHOVNÝ PORADCE VE ŠKOLE, PŘÍNOS NEBO ZBYTEČNOST. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe