Projekt implementace CRM ve společnosti Českomoravské sladovny, a. s. – Jana Smékalová
Jana Smékalová
Diplomová práce
Projekt implementace CRM ve společnosti Českomoravské sladovny, a. s.
CRM Implementation Project in the Company Českomoravské Sladovny, a. s.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá projektem implementace CRM ve společnosti Českomoravské sladovny, a.s., která vystupuje na trhu B2B. Cílem této práce je společnosti navrhnout takové softwarové řešení, aby se zvýšila její konkurenceschopnost a především efektivita podniku v řízení vztahů se zákazníky. Práce se skládá ze tří částí. První část je zaměřená na teorii, která popisuje problematiku řízení vztahů …víceAbstract:
This thesis deals with the CRM implementation project in the company Ceskomoravske Sladovny, a.s. that appears in the B2B market. The aim of this work is to propose a software solution to enhance the competitiveness and efficiency of the enterprise primarily in customer relationship management. The work consists of three parts. The first part is focused on the theory that describes the problem of customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Smékalová, Jana. Projekt implementace CRM ve společnosti Českomoravské sladovny, a. s.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Projekt implementace CRM systému do řízení obchodních procesů firmy XYZ, s.r.o.
Jakub Urbaník -
Projekt hodnocení zákazníků přepravní společnosti s cílem rozšíření portfolia nabízených služeb
Petr Horehleď -
Implementace projektového managementu
Jan Krajíček -
B2B e-commerce aplikace v rámci Salesforce CRM
Tereza Lukschová -
Systémy řízení vztahů se zákazníky (CRM) v rámci B2B
Tomáš VRCHOTA -
Řízení vztahů s B2B zákazníky ve vybraném podniku
Tereza Viková -
Sales na trhu B2B a jeho řízení z pohledu vedoucích pracovníků
Monika Moudrá -
Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu podniku v prostředí B2B
Martin Lenfeld