Adaptace služeb v oblasti lázeňství pro klienty z arabských zemí – Barbora Votavová
Barbora Votavová
Master's thesis
Adaptace služeb v oblasti lázeňství pro klienty z arabských zemí
Adaptation of Services in Spa for Clients from Arab Countries
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou kulturních diferencí arabských států v komparaci s Českou republikou. Jejím cílem je nastavení marketingového mixu pro oblast českého trhu se zacílením na trh služeb Mariánských lázní. V teoretické části práce jsou nejprve představeny základní faktory řešené problematiky a to náboženství, které je zásadní pro výchovu a následné chování člověka. Dále je popsáno lázeňství …moreAbstract:
The thesis deals with analysis of cultural differences between Arab countries and the Czech Republic. Its goal is to set a marketing mix for the Czech market focusing on the services market of the town of Mariánské Lázně. The theoretical part introduces basic factors of the above mentioned issues, namely religion, which is essential for upbringing and following people's behaviour. Additionally, the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOTAVOVÁ, Barbora. \textit{Adaptace služeb v oblasti lázeňství pro klienty z arabských zemí}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/zvy8fl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Adaptace marketingového mixu pro vybranou zemi
Jana Marešová -
Adaptace marketingového mixu pro vybranou zemi
Kristýna Pešíková -
Adaptace marketingového mixu pro vstup na zahraniční trh
Filip Knob -
Adaptace marketingového mixu restaurace Na Kocandě během pandemie covid-19
Karolína Pešová -
Adaptace marketingového mixu restaurace Steak House K1 během pandemie covid-19
Sabina Ballonová-Mierná -
Adaptace marketingové strategie společnosti Chipotle na českém trhu
Veronika Hofmannová -
Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash & Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny
Tomáš Hamrák -
Adaptace marketingové strategie firmy GEHE Pharma pro český trh
Jana Tatarová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights