Adaptace služeb v oblasti lázeňství pro klienty z arabských zemí – Barbora Votavová
Barbora Votavová
Master's thesis
Adaptace služeb v oblasti lázeňství pro klienty z arabských zemí
Adaptation of Services in Spa for Clients from Arab Countries
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou kulturních diferencí arabských států v komparaci s Českou republikou. Jejím cílem je nastavení marketingového mixu pro oblast českého trhu se zacílením na trh služeb Mariánských lázní. V teoretické části práce jsou nejprve představeny základní faktory řešené problematiky a to náboženství, které je zásadní pro výchovu a následné chování člověka. Dále je popsáno lázeňství …viacAbstract:
The thesis deals with analysis of cultural differences between Arab countries and the Czech Republic. Its goal is to set a marketing mix for the Czech market focusing on the services market of the town of Mariánské Lázně. The theoretical part introduces basic factors of the above mentioned issues, namely religion, which is essential for upbringing and following people's behaviour. Additionally, the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOTAVOVÁ, Barbora. \textit{Adaptace služeb v oblasti lázeňství pro klienty z arabských zemí}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/zvy8fl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Adaptace marketingového mixu pro vybranou zemi
Jana Marešová -
Adaptace marketingového mixu pro vybranou zemi
Kristýna Pešíková -
Adaptace marketingového mixu pro vstup na zahraniční trh
Filip Knob -
Adaptace marketingového mixu restaurace Na Kocandě během pandemie covid-19
Karolína Pešová -
Adaptace marketingového mixu restaurace Steak House K1 během pandemie covid-19
Sabina Ballonová-Mierná -
Adaptace marketingové strategie společnosti Chipotle na českém trhu
Veronika Hofmannová -
Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash & Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny
Tomáš Hamrák -
Adaptace marketingové strategie firmy GEHE Pharma pro český trh
Jana Tatarová
Názov
Vložil
Vložené
Práva