Adaptace služeb v oblasti lázeňství pro klienty z arabských zemí – Barbora Votavová
Barbora Votavová
Diplomová práce
Adaptace služeb v oblasti lázeňství pro klienty z arabských zemí
Adaptation of Services in Spa for Clients from Arab Countries
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou kulturních diferencí arabských států v komparaci s Českou republikou. Jejím cílem je nastavení marketingového mixu pro oblast českého trhu se zacílením na trh služeb Mariánských lázní. V teoretické části práce jsou nejprve představeny základní faktory řešené problematiky a to náboženství, které je zásadní pro výchovu a následné chování člověka. Dále je popsáno lázeňství …víceAbstract:
The thesis deals with analysis of cultural differences between Arab countries and the Czech Republic. Its goal is to set a marketing mix for the Czech market focusing on the services market of the town of Mariánské Lázně. The theoretical part introduces basic factors of the above mentioned issues, namely religion, which is essential for upbringing and following people's behaviour. Additionally, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Adaptace marketingového mixu pro vybranou zemi
Jana Marešová -
Adaptace marketingového mixu pro vybranou zemi
Kristýna Pešíková -
Adaptace marketingového mixu pro vstup na zahraniční trh
Filip Knob -
Adaptace marketingového mixu restaurace Na Kocandě během pandemie covid-19
Karolína Pešová -
Adaptace marketingového mixu restaurace Steak House K1 během pandemie covid-19
Sabina Ballonová-Mierná -
Adaptace marketingové strategie společnosti Chipotle na českém trhu
Veronika Hofmannová -
Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash & Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny
Tomáš Hamrák -
Adaptace marketingové strategie firmy GEHE Pharma pro český trh
Jana Tatarová
Název
Vložil
Vloženo
Práva