Vliv vývoje makroekonomických ukazatelů na vývoj podniku – Bc. Pavel Patřičný
Bc. Pavel Patřičný
Master's thesis
Vliv vývoje makroekonomických ukazatelů na vývoj podniku
The influence of development of macroeconomic indicators on the company development
Anotácia:
Teoretická část práce zkoumá a generuje platná a dostupná teoretická východiska v oblasti makroekonomie a jejích indikátorů. Čtenář se tak může seznámit s nejběžnějšími ověřenými přístupy od českých, ale i světových autorů k patřičnému tématu a získat tak ucelený pohled na tuto problematiku. Představena je v ní na základě potřebných interpretací, komparací a verifikací řada kompletních metod, které …viacAbstract:
The theoretical part of this thesis examines and generates valid and available theoretical basis in the field of macroeconomics and its indicators. Thus, the reader can get acquainted with the most common attested approaches from Czech and world authors to the relevant topic as well as get a comprehensive view of this issue. In the first part of this thesis there are presented several complete methods …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lu3tb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
- Vedúci: Ing. Bc. Jiří Mihola, CSc.
- Oponent: Ing. Petr Mach, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Makroekonomické indikátory vybrané země
Gabriela Pínová -
Makroekonomické indikátory vybrané země
Karina Valizhanova -
Makroekonomické indikátory Republiky Kazachstán
Anna Tsoy -
Makroekonomické indikátory Kazachstánu
Jan Mareš -
Think-tanky jakožto zájmové skupiny? Strategie a chování českých a slovenských think-tanků zaměřených na bezpečnostní problematiku
Veronika Víchová -
Exportní chování a strategie SMEs se sídlem na území ČR
Ondřej Melichar -
Zprávičky a jejich publikum: analýza chování, postojů a recepčních strategií diváků ČT:D
Veronika Kočová -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan