Bc. Petr Hložek

Master's thesis

Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku)

Marketing expenditures and their impact on the amount of turnover (profit)
Anotácia:
Práce se zabývá problematikou marketingových výdajů a jejich vlivem na obrat firmy. Analyzuje jak krátkodobé strategie, tak ty dlouhodobé u nichž se pracuje s primárním předpokladem souladu mezi firemními jednotkami. U dlouhodobých strategií je nastíněn pohled firmy a jejího budoucího směřování, tak i pohled managementu odpovědného za marketingové aktivity. Úvod práce je věnován primárním definicím …viac
Abstract:
These days’ companies are facing to the era of lowering budgets, effort of increasing effectivity and profitability of all costs in all possible areas. Thus there is often a question if marketing costs are adequate and if it is profitable for the company to invest into the marketing and if marketing costs could affect company’s turnover. Therefore this diploma thesis is dedicated to the issues of marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2016
  • Vedúci: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication