Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku) – Bc. Petr Hložek
Bc. Petr Hložek
Master's thesis
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku)
Marketing expenditures and their impact on the amount of turnover (profit)
Anotácia:
Práce se zabývá problematikou marketingových výdajů a jejich vlivem na obrat firmy. Analyzuje jak krátkodobé strategie, tak ty dlouhodobé u nichž se pracuje s primárním předpokladem souladu mezi firemními jednotkami. U dlouhodobých strategií je nastíněn pohled firmy a jejího budoucího směřování, tak i pohled managementu odpovědného za marketingové aktivity. Úvod práce je věnován primárním definicím …viacAbstract:
These days’ companies are facing to the era of lowering budgets, effort of increasing effectivity and profitability of all costs in all possible areas. Thus there is often a question if marketing costs are adequate and if it is profitable for the company to invest into the marketing and if marketing costs could affect company’s turnover. Therefore this diploma thesis is dedicated to the issues of marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uh9gg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2016
- Vedúci: Ing. Pavel Klička
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Edukační marketing v kontextu moderní marketingové komunikace
Ladislava Knihová -
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová