Theses 

Podstata rozhodování a nákupního chování zákazníka při koupi kosmetických výrobků značky L’Oréal – Ing. Adrianna Růžičková

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Ing. Adrianna Růžičková

Bakalářská práce

Podstata rozhodování a nákupního chování zákazníka při koupi kosmetických výrobků značky L’Oréal

Decision making and purchasing behavior of customers when purchasing from the cometics brand L’Oréal

Anotace: Práce pojednává o podstatě rozhodování nákupního chování zákazníka při koupi kosmetických výrobků značky L´Oréal. V teoreticko-metodologické části popisuje význam značky a charakterizuje marketingový mix produktu. Zabývá se jednotlivými faktory ovlivňujícími kupní chování zákazníka a popisuje pět kroků v kupním rozhodovacím procesu. Aplikační (praktická) část se zabývá obchodní koncepcí společnosti L´Oréal. Představuje čtyři základní kategorie produktů a jejich prodejní místa. Obsahuje příklady hlavních faktorů ovlivňující kupní chování zákazníka. Součástí bakalářské práce je dotazník, jehož cílem je pochopit a poznat chování spotřebitelů s ohledem na koupi nebo použití kosmetických výrobků společnosti L´Oréal.

Abstract: My thesis essentially deals with the decision making and consumer behavior when purchasing cosmetics from the L’Oréal brand. The theoretical part describes and characterizes the importance of the marketing mix to the L’Oréal brand and their different products. The following part discusses the various factors influencing the purchasing behavior, describing the five steps in the decision making process prior to purchase. The practical part deals in the main with the business concept of L’Oréal, presenting the four basic product categories and the different sales outlets used for these products. It also contains practical examples of the key factors influencing the purchasing behavior of cosmetics customers. The practical element is a survey designed to identify consumer behavior in and around the cosmetic brand L’Oréal.

Klíčová slova: značka, marketingový mix, marketingová strategie, marketingový plán, brandingová strategie, nákupní chování zákazníka, rozhodování zákazníka, propagace, reklama, disrtribuční kanály, design, image, cenová strategie brand, marketing mix, marketing strategy, marketing plan, branding strategy, customer purchasing behavior, customer decision-making, promotion, advertising, distribution channels, pricing strategy

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 27. 5. 2019 11:21, 22. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz