Ing. Adrianna Růžičková

Bakalářská práce

Podstata rozhodování a nákupního chování zákazníka při koupi kosmetických výrobků značky L’Oréal

Decision making and purchasing behavior of customers when purchasing from the cometics brand L’Oréal
Anotace:
Práce pojednává o podstatě rozhodování nákupního chování zákazníka při koupi kosmetických výrobků značky L´Oréal. V teoreticko-metodologické části popisuje význam značky a charakterizuje marketingový mix produktu. Zabývá se jednotlivými faktory ovlivňujícími kupní chování zákazníka a popisuje pět kroků v kupním rozhodovacím procesu. Aplikační (praktická) část se zabývá obchodní koncepcí společnosti …více
Abstract:
My thesis essentially deals with the decision making and consumer behavior when purchasing cosmetics from the L’Oréal brand. The theoretical part describes and characterizes the importance of the marketing mix to the L’Oréal brand and their different products. The following part discusses the various factors influencing the purchasing behavior, describing the five steps in the decision making process …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní