Podstata rozhodování a nákupního chování zákazníka při koupi kosmetických výrobků značky L’Oréal – Ing. Adrianna Růžičková
Ing. Adrianna Růžičková
Bakalářská práce
Podstata rozhodování a nákupního chování zákazníka při koupi kosmetických výrobků značky L’Oréal
Decision making and purchasing behavior of customers when purchasing from the cometics brand L’Oréal
Anotace:
Práce pojednává o podstatě rozhodování nákupního chování zákazníka při koupi kosmetických výrobků značky L´Oréal. V teoreticko-metodologické části popisuje význam značky a charakterizuje marketingový mix produktu. Zabývá se jednotlivými faktory ovlivňujícími kupní chování zákazníka a popisuje pět kroků v kupním rozhodovacím procesu. Aplikační (praktická) část se zabývá obchodní koncepcí společnosti …víceAbstract:
My thesis essentially deals with the decision making and consumer behavior when purchasing cosmetics from the L’Oréal brand. The theoretical part describes and characterizes the importance of the marketing mix to the L’Oréal brand and their different products. The following part discusses the various factors influencing the purchasing behavior, describing the five steps in the decision making process …víceKlíčová slova
značka marketingový mix marketingová strategie marketingový plán brandingová strategie nákupní chování zákazníka rozhodování zákazníka propagace reklama disrtribuční kanály design image cenová strategie brand marketing mix marketing strategy marketing plan branding strategy customer purchasing behavior customer decision-making promotion advertising distribution channels pricing strategy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ti57p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Impact of Gender on Consumer Purchasing Behavior
Sahil Bhilota -
The Influence of Social Network on Online Purchasing Behavior of Consumers
Satish Kumar Sharmar -
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Novodobé nákupní chování zákazníka a jak jej ovlivnit marketingovými aktivitami firmy ITS, s. r. o
Ivan Černík -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová