Sponzoring esportu: příležitost pro budování značky – Bc. Tomáš Zeman
Bc. Tomáš Zeman
Diplomová práce
Sponzoring esportu: příležitost pro budování značky
Esports Sponsorship: an Opportunity for Brand Building
Anotace:
Práce se zabývá problematikou marketingového komunikačního nástroje sponzoringu a jeho uplatnění v rychle se rozvíjejícím odvětví, esportu (elektronickém sportu), s důrazem na jeho vliv na budování značky. Praktická část je věnována výzkumu efektivity sponzoringových aktivit značky Samsung na fanoušcích esportu a to pomocí metody strany poptávky. Projektová část pak s ohledem na výsledky výzkumu navrhuje …víceAbstract:
This thesis focuses on marketing communication tools, sponsorship, in a fast-developing sector, esports (electronic sports), with an emphasis on its influence on brand building. The research conducted on esports fans is dedicated to the measurement of the effectiveness of Samsung esport sponsorship activities and its findings are further used for developing more effective sponsorship activities for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zeman, Tomáš. Sponzoring esportu: příležitost pro budování značky. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Optimalizace marketingové komunikace sportovního oddílu Tatran Střešovice
Martin Šindelář -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Analýza marketingové komunikace zvolené sportovní akce
Denisa BARTOŠOVÁ -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Tamila Tsertsvadze