Zavedení nové edice ženského piva do portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s., formou rebrandingu – Bc. Alina Mulenko
Bc. Alina Mulenko
Bakalářská práce
Zavedení nové edice ženského piva do portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s., formou rebrandingu
Creation of a new edition of women's beer by the form of rebranding for the Plzeňský Prazdroj, a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zavedením podznačky ženského piva formou rebrandingu pro největší pivní společnost v České republice Plzeňský Prazdroj, a.s. Cílem je přilákat nové cílové publikum a modernizovat image značky pomocí nového produktu. Teoretická část se zaměřuje na definici značky a její hlavní funkce, techniky marketingu a rebranding. Zároveň na analýzu 6 konceptů rebrandingu a hlavní …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the creation of a sub-brand of women's beer by the form of rebranding for the largest beer company in the Czech Republic Plzeňský Prazdroj, a.s. The aim is to attract a new target audience and modernize the brand image with a new product. The theoretical part focuses on the definition of the brand and its main functions, marketing techniques, and rebranding. It also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Pružinec
- Oponent: Jaroslav Malina, Bc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MULENKO, Alina. \textit{Zavedení nové edice ženského piva do portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s., formou rebrandingu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/zwazvu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné do 17. 4. 2025
- Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Image marketingu z pohledu psychologie
Kateřina Kadlecová -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský -
Vliv greenwashingu na brand image a důvěru v zelenou značku
Magdaléna Lisová -
The impact of personal image on the brand
Daria Liashenko -
Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu
Kristýna Brožková -
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kristýna Kosatíková -
The impact of corporate social responsibility on brand image
Dilara Kose