Bc. Alina Mulenko

Bakalářská práce

Zavedení nové edice ženského piva do portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s., formou rebrandingu

Creation of a new edition of women's beer by the form of rebranding for the Plzeňský Prazdroj, a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zavedením podznačky ženského piva formou rebrandingu pro největší pivní společnost v České republice Plzeňský Prazdroj, a.s. Cílem je přilákat nové cílové publikum a modernizovat image značky pomocí nového produktu. Teoretická část se zaměřuje na definici značky a její hlavní funkce, techniky marketingu a rebranding. Zároveň na analýzu 6 konceptů rebrandingu a hlavní …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the creation of a sub-brand of women's beer by the form of rebranding for the largest beer company in the Czech Republic Plzeňský Prazdroj, a.s. The aim is to attract a new target audience and modernize the brand image with a new product. The theoretical part focuses on the definition of the brand and its main functions, marketing techniques, and rebranding. It also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Jaroslav Pružinec
  • Oponent: Jaroslav Malina, Bc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné do 17. 4. 2025
  • Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace