Marketingová analýza služieb nákupného centra - prípadová štúdia – Denisa Popracová
Denisa Popracová
Bachelor's thesis
Marketingová analýza služieb nákupného centra - prípadová štúdia
A marketing analysis of services in a shopping mall - a case study
Abstract:
The submitted work on the topic “A marketing analysis of services in a shopping mall – a case study.” focuses on characterising of services specifics and particularly, on a marketing analysis of the selected shopping mall that is Eurovea. The main aim of the submitted work is the identification of customers’ satisfaction and the propositions of recommendations for increasing of visitation and profitability …viacAbstract:
Predkladaná práca na tému ,,Marketingová analýza služieb nákupného centra – prípadová štúdia“ je zameraná na charakteristiku špecifík služieb a samotnú marketingovú analýzu konkrétne vybraného nákupného centra, ktorým je Eurovea. Hlavným cieľom prekladanej práce je zistiť spokojnosť zákazníkov a navrhnúť odporúčania na zvýšenie návštevnosti a ziskovosť tohto nákupného centra na základe analytických …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14829/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Eliška Smotlachová
- Oponent: Ing. Robin Koklar, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POPRACOVÁ, Denisa. \textit{Marketingová analýza služieb nákupného centra - prípadová štúdia}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/zwbhtf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Podnikateľské prostredie malých a stredných podnikov
Barbora Staršia -
Podnikateľské prostredie a jeho vplyv na tvorbu a výber marketingových stratégií
Sebastián Pavelka -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Marketingový mix vybraného podniku
Renata Seidlerová -
Marketingový mix vybraného podniku
Sára Stopková -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix Restaurace U Cafourků
Michal Vadovič