Veronika Zapletalová

Master's thesis

Market Entry Strategy of Casamundo GmbH to the Czech Market

Market Entry Strategy of Casamundo GmbH to the Czech Market
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je navržení vhodné strategie vstupu na trh a vytvoření doporučení pro marketingovou strategii pro firmu Casamundo GmbH. Práce se rozdělena do tří částí. Teoretická část se zabývá koncepty týkajícími se mezinárodního marketingu a vstupu na zahraniční trhy. Druhá kapitola krátce shrnuje historii a současnost Casamundo GmbH a poté se zaměřuje na charakteristiku českých …more
Abstract:
The objective of this thesis is to select the most suitable market entry mode and create a marketing strategy for accommodation rental company Casamundo GmbH. Suggested strategy will be based on characteristics of the Czech market and consumers and will help the company to establish itself in the market. The thesis is divided into three parts. Theoretical part summarizes main concepts and frameworks …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 9. 2014
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Marija Tisovski

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/58447