Michal Čeřovský
Master's thesis
Řízení značky
Brand management
Abstract:
Práce pojednává o teoretických přístupech řízení značky, porovnává tyto přístupy s přístupy používanými v praxi, zejména pak brand manažery českých značek. Formou marketingového výzkumu zjišťuje dopad řízení značek u segmentu vysokoškolských studentů v ČR.Abstract:
The Thesis shows theoretical approaches of brand management and compares it with best practices used in international and czech companies. There is a picture of brand management impact of brand management into consumption behaviour of university students in Czech republic documented by own desk research.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20851
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Marcela Zamazalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20851
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Tereza Nováková -
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
Jiří Pospíšil -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Strategie řízení image značky banky
Jana Kňažko -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podniku
Martin Rosa -
Řízení značky a následná komunikační strategie v podnikové praxi
Arailym Zhumashova