Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám – Klára Koubková
Klára Koubková
Master's thesis
Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám
The Analysis of Customer Attitudes to Private Brands
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu postojů spotřebitelů k privátním značkám. Cílem diplomové práce byla analýza postavení privátních značek vůči jednotlivým maloobchodním řetězcům. Pro naplnění cílů byly provedeny marketingové výzkumy – dotazníkové šetření, Total Shopscore Index a cenový výzkum. Na základě zjištěných údajů byly navrhnuty vhodné marketingové nástroje vedoucí ke zvýšení prodeje, …moreAbstract:
This thesis deals with the analysis of consumer attitudes towards private labels. The main aim of the thesis was to analyze the status of private labels to individual retail chains. To meet the objectives were conducted marketing research – a survey, Total Shopscore Index and price research. I have provided and suggested suitable marketing tools based upon the increase sales, preferences, familiarity …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/102418
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2014
- Supervisor: Roman Kozel
- Reader: Lucie Bůžková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu na trhu s energetickými nápoji
Lucie Jarošová -
Analýza postoje maloobchodníků k maloobchodním značkám
Hana Mišková -
Analýza konkurenční pozice značky v maloobchodě
Alena Venská -
Analýza merchandisingových aktivit na trhu s džusy
Kateřina Korpasová -
Analýza merchandisingu produktů racionální výživy v maloobchodě
Eva Vaňharová -
Analýza využití privátních značek v maloobchodních jednotkách
Zuzana Grófová -
Analýza merchandisingu džusu v maloobchodě
Kateřina Klichová -
Analýza merchandisingu v drogeriích
Petra Korvasová