Ing. Igor Botlík

Bakalářská práce

Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky

Communication as a key activity and tool for the development of customer relationships
Anotace:
Bakalářská práce je věnována především analýze a aplikaci nových marketingových instrumentů v prostředí výrobního podniku působícího v oblasti zdravotnictví. Důraz je kladen na pečlivý výběr inovativních komunikačních technologií, které s sebou moderní doba přináší, s cílem zdokonalení komunikace se zákazníky. V rámci realizace internetového obchodu („e-shopu“) je věnována pozornost rozboru jednotlivých …více
Abstract:
The bachelor thesis is mainly devoted to the analysis and the application of the new marketing instruments in the sphere of the manufacturing company operating in the health care. The emphasis is placed on a thorough selection of innovative communication technologies which the modern age brings, in order to improve communication with customers. Within the realization of e-commerce (“e-shop”) is the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní