Marie Pásková

Bakalářská práce

Apel strachu v sociálním marketingu

Appeal of fear in social marketing
Anotace:
Cílem této práce je představení apelu strachu, jakožto marketingového nástroje, a jeho vlivu. V teoretické části se budu zabývat celkovou myšlenkou sociálního marketingu a jeho hlavními oblastmi. Představím používané apely v sociálním marketingu, přičemž se blíže zaměřím právě na apel strachu. Budu také analyzovat jeho efektivitu a správnou míru využití. Na závěr teoretické části uvedu některé sociální …více
Abstract:
The aim of this work is to introduce fear appeals in marketing and its influence. In the theoretical part I will deal with the overall idea of social marketing and its main areas. I will present the appeals used in social marketing, focusing more on the appeal of fear. I will also analyze its effectiveness and the right amount of use. At the end of the theoretical part I will introduce some social …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
  • Vedoucí: Klára Šimůnková
  • Oponent: Miloslava Hiršová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76371