Apel strachu v sociálním marketingu – Marie Pásková
Marie Pásková
Bakalářská práce
Apel strachu v sociálním marketingu
Appeal of fear in social marketing
Anotace:
Cílem této práce je představení apelu strachu, jakožto marketingového nástroje, a jeho vlivu. V teoretické části se budu zabývat celkovou myšlenkou sociálního marketingu a jeho hlavními oblastmi. Představím používané apely v sociálním marketingu, přičemž se blíže zaměřím právě na apel strachu. Budu také analyzovat jeho efektivitu a správnou míru využití. Na závěr teoretické části uvedu některé sociální …víceAbstract:
The aim of this work is to introduce fear appeals in marketing and its influence. In the theoretical part I will deal with the overall idea of social marketing and its main areas. I will present the appeals used in social marketing, focusing more on the appeal of fear. I will also analyze its effectiveness and the right amount of use. At the end of the theoretical part I will introduce some social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76371
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedoucí: Klára Šimůnková
- Oponent: Miloslava Hiršová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76371
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv kognitivní disonance na motivaci a spokojenost studentů vysokých škol
Václav Píša -
Social media campaign
Ivan Komlenović -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Social Marketing: Vinea’s campaign “Bring life back to vineyard”
Barbora Horanská -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
New types of media and its influence on the marketing Campaign
Alonso Jan Hilgert Dongo Soria -
Vliv influencerů na podnikání a jejich využití pro marketingovou kampaň na sociálních sítích
Annie Petrová -
Instagrameři a jejich vliv na popularitu destinace
Šárka Masárová