HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand. – Ekaterina Akhmedova
Ekaterina Akhmedova
Diplomová práce
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Anotace:
HR marketingová komunikace a její význam pro značku zaměstnavatele je jedním z nejdynamičtějších a nejvýznamnějších témat v personálním řízení, zejména ve velkých maloobchodních společnostech. Pověst značky byla vždy důležitá, ale dva aspekty značky zaměstnavatele - vedení příběhu a proaktivní vyprávění příběhu vaší značky - jsou důležitější než kdykoli předtím. V posledních několika letech došlo k …víceAbstract:
HR marketing communication and its importance for employer brand is one of the most dynamic and relevant theme in personnel management, especially in large retail companies. Brand reputation has always been important, but two aspects of employer branding – guiding the narrative and proactively telling the story of your brand – are more important than ever before. The past few years have shown a significant …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/popao/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Ilona Toufarová
- Oponent: Ing. Petr Mach, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The use of employer branding to attract and retain top talent
Sarra Msakni -
Personální marketing v oblasti získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané sociální nestátní neziskové organizaci
Magdaléna Pišlová -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev