Ekaterina Akhmedova

Diplomová práce

HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.

HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Anotace:
HR marketingová komunikace a její význam pro značku zaměstnavatele je jedním z nejdynamičtějších a nejvýznamnějších témat v personálním řízení, zejména ve velkých maloobchodních společnostech. Pověst značky byla vždy důležitá, ale dva aspekty značky zaměstnavatele - vedení příběhu a proaktivní vyprávění příběhu vaší značky - jsou důležitější než kdykoli předtím. V posledních několika letech došlo k …více
Abstract:
HR marketing communication and its importance for employer brand is one of the most dynamic and relevant theme in personnel management, especially in large retail companies. Brand reputation has always been important, but two aspects of employer branding – guiding the narrative and proactively telling the story of your brand – are more important than ever before. The past few years have shown a significant …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Ilona Toufarová
  • Oponent: Ing. Petr Mach, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní