Interpersonal function in media discourse (broadsheets vs tabloids) – Bc. Kristina ŠIŠÁKOVÁ
Bc. Kristina ŠIŠÁKOVÁ
Master's thesis
Interpersonal function in media discourse (broadsheets vs tabloids)
The interpersonal function in media discourse (broadsheets vs. tabloids)
Abstract:
The main objective is to analyse the interpersonal meta-function in articles coming from the online versions of The Guardian and The Daily Mirror. The theoretical framework describes the journalistic style of writing and news values. The diploma thesis shows differences between tabloids and broadsheets. The following part describes the division of Halliday's meta-functions and the category of evaluation …moreAbstract:
Hlavním cílem práce je analyzovat intepersonální funkci z článků, které byly publikovány na internetových stránkách novin The Guardian a The Daily Mirror. Teoretická část popisuje žurnalistický styl psaní a zpravodajské hodnoty. Tato práce ukazuje rozdíly bulvárního a kvalitního tisku. Dále se věnuje rozdělení metafunkcí podle Hallidaye a kategorii hodnocení, kterou popisuje Bednarek. Praktická část …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ondřej Molnár
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠIŠÁKOVÁ, Kristina. Interpersonal function in media discourse (broadsheets vs tabloids). Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Human Studies / English Philology - Applied Economic Studies
Theses on a related topic
-
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Od slova do slova
Karolína Plachá -
Konec slova v baltštině a slovanštině
Sofiya Smurova -
Sturmovská slova
Ondřej Batůšek -
Reflexe pravopisné problematiky u studentů SŠ (se zaměřením na vyjmenovaná slova)
Veronika Myslivcová -
Přejatá slova z polštiny v aktuální slovní zásobě obyvatel Karviné
David Nierostek -
Zkratky a zkratková slova v současných ruských internetových publicistických textech z oblasti ekonomie a politiky
Sandra Křížová -
Přejatá slova z němčiny v aktuální slovní zásobě obyvatel Brna
Klára Vančurová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights