Interpersonal function in media discourse (broadsheets vs tabloids) – Bc. Kristina ŠIŠÁKOVÁ
Bc. Kristina ŠIŠÁKOVÁ
Diplomová práce
Interpersonal function in media discourse (broadsheets vs tabloids)
The interpersonal function in media discourse (broadsheets vs. tabloids)
Abstract:
The main objective is to analyse the interpersonal meta-function in articles coming from the online versions of The Guardian and The Daily Mirror. The theoretical framework describes the journalistic style of writing and news values. The diploma thesis shows differences between tabloids and broadsheets. The following part describes the division of Halliday's meta-functions and the category of evaluation …víceAbstract:
Hlavním cílem práce je analyzovat intepersonální funkci z článků, které byly publikovány na internetových stránkách novin The Guardian a The Daily Mirror. Teoretická část popisuje žurnalistický styl psaní a zpravodajské hodnoty. Tato práce ukazuje rozdíly bulvárního a kvalitního tisku. Dále se věnuje rozdělení metafunkcí podle Hallidaye a kategorii hodnocení, kterou popisuje Bednarek. Praktická část …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Molnár
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIŠÁKOVÁ, Kristina. Interpersonal function in media discourse (broadsheets vs tabloids). Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Od slova do slova
Karolína Plachá -
Konec slova v baltštině a slovanštině
Sofiya Smurova -
Sturmovská slova
Ondřej Batůšek -
Reflexe pravopisné problematiky u studentů SŠ (se zaměřením na vyjmenovaná slova)
Veronika Myslivcová -
Přejatá slova z němčiny v aktuální slovní zásobě obyvatel Brna
Klára Vančurová -
Přejatá slova z polštiny v aktuální slovní zásobě obyvatel Karviné
David Nierostek -
Zkratky a zkratková slova v současných ruských internetových publicistických textech z oblasti ekonomie a politiky
Sandra Křížová
Název
Vložil
Vloženo
Práva