Vliv masových sdělovacích prostředků na mládež – Jiří NEKOLA
Jiří NEKOLA
Bakalářská práce
Vliv masových sdělovacích prostředků na mládež
Mass Media and Youth
Anotace:
Práce se zabývá zásadními změnami, které proběhly v podmínkách demokratizace společnosti. Ukazuje jak vývoj společenských změn, rozsáhlý nástup elektroniky do masové komunikace a informační exploze, přinesl nejen změnu úlohy a postavení masmédií ve společnosti, ale především změnu vztahu mezi masmédii a veřejností. Hlavní pozornost je zaměřena na analýzu vlivu masových sdělovacích prostředků na socializaci …víceAbstract:
The work deals with basic changes that passed in conditions of the democratisation of the society. It indicates how the development of social changes, a massive start of electronics into the mass communications and information explosion bring forward not only a change of function and role of media within the society but also and above all on analysis of the media effect on socialisation of young people …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
1006302
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEKOLA, Jiří. Vliv masových sdělovacích prostředků na mládež. Brno, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Masová média a jejich role v mechanismu právní regulace
Klára Sommerová -
Etické problémy sdělovacích prostředků
Jana Vozková -
Role masových sdělovacích prostředků v
Věra Vlasáková -
Vliv masových sdělovacích prostředků na děti na konkrétní vybrané ZŠ
Martin Alt -
Masová média a společnost - obsahová analýza školních vzdělávacích programů pro 2. stupeň základních škol v Hranicích na Moravě
Štěpánka ŠORTNEROVÁ -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka