Efektivní navigace na webových stránkách za použití oční kamery – Ing. Nikola Zalková
Ing. Nikola Zalková
Master's thesis
Efektivní navigace na webových stránkách za použití oční kamery
Efficient Navigation on Websites Using an Eye-Camera
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na dvě poměrně nové metody, které se zabývají vnímáním jednotlivce, a to na eye-tracking, neboli sledování očí pomocí oční kamery a na neuromarketing, který popisuje lidské vnímání hlavně při rozhodování. Teoretická část se také zabývá webovými stránkami a efektivitou webových stránek, která je v současné době pro webové stránky velice důležitou. V závěru diplomové práce …moreAbstract:
The thesis is focused on two relatively now method of dealing with the perception of the individual, on the eye-tracking, or tracking the eye using eye camera and on neuromarketing, which describes human perception especially when they are making a decision. The theoretical part deals with web pages and the efficiency of the web pages that is currently very important for a web page. At the conclusion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c8bw3/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Efektivita různých forem reklamy pro makléřské společnosti nabízející retail investing na českém trhu
Richter Richter -
Měření efektivity webových stránek pro úspěšné podnikání pomocí KPI
Alena Boldokhonova -
Efektivita internetového marketingu ve vztahu k řízení značky realitní společnosti
Otakar Lucák -
Efektivita komunikace webových aplikací
Jan MOJŽÍŠ -
Online marketingové nástroje a jejich efektivita
Tomáš Lesný -
Efektivita eyetrackingu při virtuální marketingové komunikaci Destinační agentury Dolní Poohří
Petra Voglová -
Sledování pohybu očí pomocí platformy Raspberry Pi
Nikol Hunkařová -
Herní bojový systém založený na sledování pohybu očí
Ján Kučera