Využití sponzoringu v marketingové komunikaci organizace – Bc. Anna Marková
Bc. Anna Marková
Master's thesis
Využití sponzoringu v marketingové komunikaci organizace
Use of Sponsorship in Marketing Communication of Selected Organization
Abstract:
Diplomová práce „Využití sponzoringu v marketingové komunikaci organizace“ se zabývá využitím tohoto nástroje při realizaci komunikační kampaně zaměřené na specifický B2B segment – architekty. První část práce se zabývá teoretickým základem a definicí jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace. V praktické části je navrhnuta a realizována sponzorská kampaň, jejímž primárním cílem je …moreAbstract:
This diploma thesis "Use of Sponsorship in Marketing Communication of the Selected Organization" engages in a use of this tool in the realization of a communication campaign focused on a specific B2B segment - architects. The first part of this thesis focuses on the theoretical basis and definition of the tools of integrated marketing communication. The second part is a sponsorship campaign that has …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nl1ki/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication & Master of Business Administration
Theses on a related topic
-
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Iva Fulínová -
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
Helena Briezstienská -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Tereza Kučerová -
Budování vztahu se zákazníkem
Jindřich Jäger -
Budování vztahu se zákazníky (CRM) ve vybrané společnosti
Martin Moravec -
Budování vztahu se zákazníkem
Eliška Hermanová -
Budování vztahu se zákazníky (CRM) v konkrétní organizaci
Anna Kerbachová