Bc. Anna Marková

Master's thesis

Využití sponzoringu v marketingové komunikaci organizace

Use of Sponsorship in Marketing Communication of Selected Organization
Abstract:
Diplomová práce „Využití sponzoringu v marketingové komunikaci organizace“ se zabývá využitím tohoto nástroje při realizaci komunikační kampaně zaměřené na specifický B2B segment – architekty. První část práce se zabývá teoretickým základem a definicí jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace. V praktické části je navrhnuta a realizována sponzorská kampaň, jejímž primárním cílem je …more
Abstract:
This diploma thesis "Use of Sponsorship in Marketing Communication of the Selected Organization" engages in a use of this tool in the realization of a communication campaign focused on a specific B2B segment - architects. The first part of this thesis focuses on the theoretical basis and definition of the tools of integrated marketing communication. The second part is a sponsorship campaign that has …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication & Master of Business Administration