Bc. Petr Král, DiS.

Master's thesis

Tvorba komunikační kampaně s využitím modelu Rossitera a Percyho

Creation of communication campaign (application of the Rossiter-Percy model)
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Tvorba komunikační kampaně s využitím modelu Rossitera a Percyho“ je tvorba návrhu komunikační kampaně pro konkrétní produkt a to jistící a slaňovací horolezeckou pomůcku Genius od společnosti Raveltik s.r.o. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení teoretických aspektů komunikační kampaně a její tvorby. V druhé, praktické části je představena společnost Raveltik s.r …more
Abstract:
The goal of the submitted thesis: “Creation of Communication Campaign (application of the Rossiter – Percy model)” is to create proposal of communication campaign for particular product, namely climbing belay device “Genius” by Raveltik s.r.o. The first part is focused on determination of theoretical aspects of creation of communication campaign. In the practical part the company Raveltik s.r.o., its …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economy and Management / Business Management