Tvorba komunikační kampaně s využitím modelu Rossitera a Percyho – Bc. Petr Král, DiS.
Bc. Petr Král, DiS.
Master's thesis
Tvorba komunikační kampaně s využitím modelu Rossitera a Percyho
Creation of communication campaign (application of the Rossiter-Percy model)
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Tvorba komunikační kampaně s využitím modelu Rossitera a Percyho“ je tvorba návrhu komunikační kampaně pro konkrétní produkt a to jistící a slaňovací horolezeckou pomůcku Genius od společnosti Raveltik s.r.o. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení teoretických aspektů komunikační kampaně a její tvorby. V druhé, praktické části je představena společnost Raveltik s.r …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Creation of Communication Campaign (application of the Rossiter – Percy model)” is to create proposal of communication campaign for particular product, namely climbing belay device “Genius” by Raveltik s.r.o. The first part is focused on determination of theoretical aspects of creation of communication campaign. In the practical part the company Raveltik s.r.o., its …moreKeywords
Marketingová komunikace komunikační kampaň povědomí o značce postoj ke značce hierarchické modely účinků model Rossitera a Percyho nákupní motivace. Marketing communication Communication campaign brand awareness brand attitude hierarchy of effects models Rossiter – Percy model purchasing motivation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hxgdo/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Event marketing vybrané společnosti
Vojtěch Mátl -
Dostupné in vitro modely ke studiu testikulární toxicity
Eliška Blažková -
Smíšené modely pro analýzu dat v medicínském výzkumu
Lucie Nekvindová -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur -
Komunikační kampaň
Karin Aggová -
Komunikační kampaň na podporu studia oborů Průmysl 4.0
Veronika Golovanova -
Marketingová komunikační kampaň na podporu náboru technických pracovníků v konkrétním podnikatelském subjektu
Michaela Stejskalová -
Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting
Antonín Zoubek