Tvorba komunikační kampaně s využitím modelu Rossitera a Percyho – Bc. Petr Král, DiS.
Bc. Petr Král, DiS.
Master's thesis
Tvorba komunikační kampaně s využitím modelu Rossitera a Percyho
Creation of communication campaign (application of the Rossiter-Percy model)
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Tvorba komunikační kampaně s využitím modelu Rossitera a Percyho“ je tvorba návrhu komunikační kampaně pro konkrétní produkt a to jistící a slaňovací horolezeckou pomůcku Genius od společnosti Raveltik s.r.o. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení teoretických aspektů komunikační kampaně a její tvorby. V druhé, praktické části je představena společnost Raveltik s.r …viacAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Creation of Communication Campaign (application of the Rossiter – Percy model)” is to create proposal of communication campaign for particular product, namely climbing belay device “Genius” by Raveltik s.r.o. The first part is focused on determination of theoretical aspects of creation of communication campaign. In the practical part the company Raveltik s.r.o., its …viacKľúčové slová
Marketingová komunikace komunikační kampaň povědomí o značce postoj ke značce hierarchické modely účinků model Rossitera a Percyho nákupní motivace. Marketing communication Communication campaign brand awareness brand attitude hierarchy of effects models Rossiter – Percy model purchasing motivation.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hxgdo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing vybrané společnosti
Vojtěch Mátl -
Innovations in the Automotive Industry - Implications for management, the subscription model as a new business model and the mobility of the future.
Matthias Achim Teichert -
Dostupné in vitro modely ke studiu testikulární toxicity
Eliška Blažková -
Smíšené modely pro analýzu dat v medicínském výzkumu
Lucie Nekvindová -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur -
Komunikační kampaň
Karin Aggová -
Komunikační kampaň na podporu studia oborů Průmysl 4.0
Veronika Golovanova -
Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting
Antonín Zoubek