Bc. Petr Král, DiS.

Master's thesis

Tvorba komunikační kampaně s využitím modelu Rossitera a Percyho

Creation of communication campaign (application of the Rossiter-Percy model)
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Tvorba komunikační kampaně s využitím modelu Rossitera a Percyho“ je tvorba návrhu komunikační kampaně pro konkrétní produkt a to jistící a slaňovací horolezeckou pomůcku Genius od společnosti Raveltik s.r.o. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení teoretických aspektů komunikační kampaně a její tvorby. V druhé, praktické části je představena společnost Raveltik s.r …viac
Abstract:
The goal of the submitted thesis: “Creation of Communication Campaign (application of the Rossiter – Percy model)” is to create proposal of communication campaign for particular product, namely climbing belay device “Genius” by Raveltik s.r.o. The first part is focused on determination of theoretical aspects of creation of communication campaign. In the practical part the company Raveltik s.r.o., its …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Management