Speciálně pedagogická podpora u žáka se souběžným postižením více vadami – Mgr. Silvie Matějíčková
Mgr. Silvie Matějíčková
Bachelor's thesis
Speciálně pedagogická podpora u žáka se souběžným postižením více vadami
Special educational support to pupil with multiple disabilities
Anotácia:
Cílem bakalářské práce bylo navrhnout a ověřit metody práce při vzdělávání žáka se souběžným postižením více vadami se zaměřením na hluchoslepotu. Teoretická část charakterizuje jedince se souběžným postižením více vadami, věnuje se možnostem vzdělávání těchto jedinců. Dále práce uvádí metody, stimulace a terapie, které se využívají při vzdělávání žáků hluchoslepých a žáků se souběžným postižením více …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to design and verify the methods of work in the education of a pupil with multiple disabilities, focusing on deafblindness. The theoretical part describes individuals with multiple disabilities and is devoted to the possibilities of education. Furthermore, the thesis, methods and stimulation therapies, which are used for deafblind pupils and pupils with multiple disabilities …viacKľúčové slová
Individuální vzdělávací plán hluchoslepota postižení více vadami případová studie Rehabilitační vzdělávací program vzdělávání základní škola speciální. individual educational programme deafblindness multiple disability case study rehabilitation educational programme education special basic school.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jpjha/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedúci: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Asistent pedagoga při výuce matematiky na základní škole speciální a základní škole
Barbora Rosenbaumová -
Působení asistenta pedagoga v základní škole speciální
Natálie Hubatková -
Specifika vyučování v základní škole speciální
Barbora Kozáková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Intervenční a terapeutické techniky na základní škole speciální v Královéhradeckém kraji
Iveta Berná Čerychová