Žena jako sexuální objekt v soudobé české reklamě – Bc. Darya Sergeyeva
Bc. Darya Sergeyeva
Bakalářská práce
Žena jako sexuální objekt v soudobé české reklamě
Woman as a sexual object in the contemporary czech advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá teoreticky i prakticky postojem dívek a žen – klientek časopisu Cosmopolitan, který může následně svojí reklamou ovlivňovat jejich myšlení. Nedá se hovořit pouze o tištěné reklamě na kosmetiku, obuv, ošacení a další módní doplňky, ale také o obsah a jazykovou stylizaci jednotlivých článků, které přímo útočí na čtenářky a ty mnohdy podléhají jejich tlaku. V naší společnosti …víceAbstract:
This thesis deals with theoretical and practical attitude of girls and women - the Cosmopolitan magazine, which can subsequently affect their readers' opinions by advertising. It is not possible to speak only of the printed advertising for cosmetics, shoes, clothing and other fashion accessories, but also the language content and the style of different articles that directly attack the readers, who …víceKlíčová slova
Cosmopolitan reklama marketing modelky klientky míra ovlivnění rady rovnost žen a mužů gender.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gu9z1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Příležitosti, možnosti a rovnost žen a mužů se zaměřením na zaměstnance obecních úřadů na Trutnovsku
Raja Černá -
Sociální klima a podniková kultura v podnicích Rako a.s. a Brano Group a.s. se zaměřením na rovnost žen a mužů
Monika Malá -
Rovnost mužů a žen ve vedení českých sportovních organizací - kudy vede cesta změny a pohled na ni z perspektivy žen
Ilona Burgrová -
Ženy a leadership: vědomé a nevědomé bariéry v kariérním růstu žen
Věra Albrechtová -
Vliv věku na nerovné odměňování žen a mužů v ČR a Rakousku
Jana Kopecká -
Připravenost mladistvých mužů na odchod z výchovného ústavu do samostatného života
Hana Pavezková -
Vnímání plus size modelek v reklamách na základě genderu recipientů
Šárka Halámková -
Vývoj a formy sociálního dialogu v České republice se zaměřením na rady zaměstnanců a Evropské rady zaměstnanců
Květoslava Zůnová